آدمها یا می آیندزندگی می کنند میمیرند و میروند....

 

اما فاجعه زندگی تو آن هنگام آغازمی شود که آدم میرود اما نمیمیرد

 

میماند و نبودنش در بودن تو چنان ته نشین می شود 

             

 که تومیمیری در حالی که زنده ای

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ

به به
میبینم که اومدی بلاگ اسکای.....
امیدوارم بازدیدکنده هات از وبلاگ من بیشتر شن که چشم درآد ;)
منتظر نوشته هاتم

نسترن دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

خیلی خوبه ادامه بده واقعا قشنگه

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی

m n چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

من دوتا شاخ دارم روسرم میبینی
اگه نمیبینی خودتی بچه جون

m n چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

من دوتا شاخ دارم روسرم میبینی
اگه نمیبینی خودتی بچه جون

علی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ http://ب‏@‏

یادی از کذشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد